מראה לרכב עם מצלמה אחורית

כאשר מדברים על שדה הראייה בעת נסיעה ברכב, הכוונה אינה רק למה שמתרחש לפנינו ומצדדינו אלא גם ולא אחת בעיקר- מאחורינו. ככל שמרחב הראייה גדול ומלא יותר וככל שנחשפת לעינינו כל הזירה שבתוכה אנחנו נוהגים, כך, בהתאמה, הולכת וגדלה היכולת שלנו לנהוג באופן מושכל וזהיר, להיערך לקראת אפשרויות שונות, לרבות כאלה שמתרחשות מאחורינו.

אין עוררין על הצורך בהימצאה של מראה אחורית ברכב. אמצעי אפקטיבי יותר, הכולל בתוכו גם מראה אחורית, הוא מצלמה המשדרת בכל רגע נתון וידאו באיכות גבוהה ביותר. על מסך בגודל של שבעה אינץ' ניתן לראות את הכל.

מראה לרכב הכוללת מסך בגודל 7 אינץ לחיבור למצלמה אחורית, אשר בעת נסיעה לאחור (רוורס) מדליקה באופן אוטומאטי את המצלמה ומכבה אותה בסיומה. התמונה המתקבלת מאפשרת לנו לנהוג בזהירות המתחייבת ומקלה עלינו להחנות את הרכב או למצוא נתיב נסיעה נוח, המחייב, תחילה, נסיעה לאחור.

לצרכנים מוצעות מצלמות שניתנות להפעלה על ידי השלט או לחצני מסך מוצעות כשהן כוללות גם נגן מדיה.

בעלות נמוכה-ביחס ניתן לשלב ברכב אמצעי חשוב וחיוני ביותר המייתר את הצורך לשלם בעבור רכישתן של מערכות מולטי מדיה מורכבות ויקרות.

מראה לרכב עם מצלמה אחורית דרושה במיוחד למי שבתוקף עבודתם נוהגים ברכבים שנדרשים לתמרן במקומות צפופים, לצורך העמסת סחורות ופריקתן. המצלמה, המופעלת, כאמור, באופן אוטומאטי נכנסת לפעולה בדיוק בשנייה שבה נזקק הנהג לתמונה שלה. אין צורך בתזכורות ואין חשש משכחה...

אף שבאופן טבעי יש מי שנזקקים למצלמה זו יותר מאחרים, חשוב שהיא תימצא בכל רכב, היות שלעולם לא ניתן לדעת מתי נהג יידרש לנסוע רוורס, אם לא מבחירה ובכוונה תחילה, על פי תכנון מוקדם, כתוצאה ממגבלות ומאילוצים ובהינתן מצב בלתי צפוי.

באימפריית החלפים ניתן לקבל מידע וגם את המראה המבוקשת. כמו כן ניתן לרכוש במקום חלקי חילוף לכל מכלולי הרכב ומערכותיו- הפנימיים והחיצוניים.

ללא פערי תיווך וללא צורך להמתין זמן ממושך עד להגעת המוצר תוכלו למקסם את התועלת שבהגעתכם לאימפריה, שבה מוצג ומוצע מבחר עצום של חלקי חילוף לכל סוגי הרכב.